Dina tortái

Cukrászati próbálkozásaim. :)

Friss topikok

  • bbeatrix81: Helló! Köszi a hasznos tanácsokat és hogy szurkolsz nekem! Üdv: Bea (2010.04.20. 22:02) Póker
  • edinacs: @Eccsa: Szia! Nekem van egy Ikeás üvegtálam, ami félgömb alakú, így pont jó volt sütni. Ha van va... (2010.03.31. 13:55) Első próbálkozások

Joghurt torta

2009.05.10. 20:25 | edinacs | Szólj hozzá!

Folytatva a maradékok felhasználását, készült egy joghurt torta is.

A joghurt tortákkal mindig az a bajom, hogy zselatinkell bele, mert különben szétfolyik. Viszont jobb szeretem ilyen dolgok nélkül készíteni a sütiket. Így azzal kezdtem, hogy 2 nagy doboz natur joghurtot egy szűrőbe tett konyharuhába öntöttem, hogy kicsepegjen belőle a leve. Így egy sűrű joghurtot kaptam (olyan, mint a görög joghurt). Ez kb. 3 órát vett igénybe. Ebbe belekevertem 3 evőkanál akácmézet.

Miután a krém megvolt, már csak egy alap kellett a tortának. Találtam a szekrényben saját sütésű kekszeket (vaníliás és kakaós). Ez összen 35 dkg volt (bolti kekszel is helyettesíthető). Ledaráltam a kétféle kekszet, majd 10 dkg olvasztott vajjal és 2 evőkanál mézzel összegyúrtam. A masszát egyenletesen belnyomkodtam egy kapcsos tortaforma aljába.

A kekszes alapra apróra vágott ananászt szórtam, majd leöntöttem a joghurttal. 3-4 óra hűtés utűn még a tetejére is szórtam vékony szeletekre vágott ananászt. Késsel körbevágtam a forma szélén, és levettem róla a peremet.

Nagyon finom, kellemes nyári sütemény lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://dinatortai.blog.hu/api/trackback/id/tr91113691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: görög torta joghurt ananász süteméyn
süti beállítások módosítása