Dina tortái

Cukrászati próbálkozásaim. :)

Friss topikok

  • bbeatrix81: Helló! Köszi a hasznos tanácsokat és hogy szurkolsz nekem! Üdv: Bea (2010.04.20. 22:02) Póker
  • edinacs: @Eccsa: Szia! Nekem van egy Ikeás üvegtálam, ami félgömb alakú, így pont jó volt sütni. Ha van va... (2010.03.31. 13:55) Első próbálkozások

Káposztás dödöle sült csirkével

2009.05.10. 20:18 | edinacs | Szólj hozzá!

Tegnap reggel találtam a konyhában némi krumplit, ami sürgős felhasználásra várt. Ötlet hijján odáig jutottam, hogy megpucoltam és megfőztem. A hűtő átvizsgálása után a káposztás dödöle mellett döntöttem. Mivel a férjem igazi húsevő, ezért néhány csirkecombot is sütöttem mellé.

Hozzávalók az ebédhez:
1 kg krumpli
0,5 kg savanyű káposzta
4 ek. liszt
tejföl
8 db felső csirkecomb filé

A krumplit meghámoztam, felkockázva sós vízben (annyiban, ami éppen ellepi) megfőztem. Amikor megfőtt, nem öntöttem le róla a vizet, csak összetörtem, és hozzákevertem a lisztet is. Ezután két kanál segítségével galuskákat szaggattam belőle. A kanalakat olajozni kell, hgoy ne ragadjon rá a massza. A galuskákat serpenyőben kis olajon pirosra sütöttem minden oldalán.

A káposztát kinyomkodtam, hogy ne legyen vizes. Ezután pici olajon kicsit megpároltam.

Amíg a krumpli fő, a húsokat besózzuk, és fűszerezzük. Miután kisültek a dödölék, a húsokat keményítőbe forgatjuk, és a serpenyőben megsütjük. A keményítőtől jó puha lesz a hús, és remek ropogós kérget kap.

A húst, a dödölét és a káposztát együtt tálaljuk, és tejfölt kínálunk mellé.

Ez az étel hús nélkül is kiváló ebéd.

Sajnos fotó nem készült róla, gyorsan elfogyott.

A bejegyzés trackback címe:

https://dinatortai.blog.hu/api/trackback/id/tr771113677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: burgonya krumpli káposzta dödöle
süti beállítások módosítása